Jeszcze lepsza inwentaryzacja w Chmurze Dotykačka

Poznaj najważniejsze usprawnienia, jakie przynosi nowy ekran inwentaryzacji w zaktualizowanej Chmurze Dotykačka. Pięć najczęściej występujących problemów i pięć sprytnych rozwiązań, które podsuwa Dotykačka. Inwentaryzacja może być przyjemna!

#1

Koniec z nocną inwentaryzacją

Moi pracownicy robią inwentaryzację w piątek po swojej zmianie, a ja wprowadzam ją do systemu POS dopiero w poniedziałek wieczorem. Zrobienie tego w inny sposób było dotychczas nierealne. Musiałem pobrać raport magazynowy dotyczący sprzedanej ilości, odjąć go od wyniku inwentaryzacji, a następnie wprowadzić do systemu, aby wszystko się zgadzało.
Raz w tygodniu robimy dużą inwentaryzację. Gdy pracownicy przeliczą towar na papierze, ja muszę wszystko wprowadzić do systemu, żeby zgadzały się stany magazynowe. Wiele razy siedziałam w biurze do drugiej w nocy, a o dziewiątej musiałam znowu być w firmie.
W Chmurze Dotykačka, przeprowadzenie weryfikacji stanów magazynowych jest dużo łatwiejsze i wygodniejsze. Wystarczy wyeksportować listę towarów i zlecić pracownikom jej wypełnienie. Gotową listę inwentaryzacyjną wprowadzasz do systemu wtedy, gdy masz na to czas. Natychmiast, za dwa dni, a nawet za tydzień. Bez problemu.
Ekspert Dotykačka

#2

Zacznij w biurze, zakończ w domu

Wprowadzanie stanów magazynowych w pracy było zawsze koszmarem. Wiedziałam, że gdy już zacznę, to będę musiała siedzieć w biurze do późnego wieczora, bo inwentaryzację można dokończyć tylko na tym komputerze, na którym się zaczęło.
Z systemem Dotykačka tak nie jest. Możesz rozpocząć inwentaryzację w biurze i dokończyć w domu, w kawiarni lub nawet w podróży. Do do ekranu inwentaryzacji w Chmurze Dotykačka masz dostęp na dowolnym urządzeniu, w dowolnym miejscu i czasie. Tak, jak Ci pasuje.
Ekspert Dotykačka

#3

Inwentaryzacja według własnego uznania

Wcześniej inwentaryzację też mogłem zrobić zdalnie, jednak za każdym razem musiałem wykonywać przegląd całego magazynu według wszystkich kategorii. Nie mogłem po prostu podsumować produktów, o których wiedziałem, że tylko ich stan w rzeczywistości się zmienił.
Możesz wybrać, czy chcesz przeprowadzić inwentaryzację według kategorii, etykiet lub konkretnych produktów, które znajdziesz za pomocą wyszukiwania. Główną zaletą jest możliwość stworzenia arkusza inwentaryzacyjnego, który drukujesz i przekazujesz pracownikom do uzupełnienia. Następnie wystarczy otworzyć trwającą inwentaryzację i uzupełnić wartości. Prosto i bez nerwów.
Ekspert Dotykačka

#4

Inwentaryzacja ze skanerem kodów kreskowych

Dotychczas, jeśli chciałam dokonać inwentaryzacji skanując kod produktu czytnikiem, aby nie musieć szukać produktu po nazwie, mogłam to robić jedynie przy kasie w aplikacji Magazyn. Oznaczało to, że musiałam przenosić rzeczy z magazynu do kasy, aby móc je zeskanować, co zajmowało mi niesamowicie dużo czasu i kosztowało wiele wysiłku.
Koniec z noszeniem rzeczy tam i z powrotem! Zabierz ze sobą laptop zalogowany do Chmury Dotykačka do magazynu i skanuj produkty za pomocą czytnika podłączonego do komputera. Jeśli zeskanujesz produkt więcej niż raz, moduł inwentaryzacji automatycznie powiększy jego stan o 1. Uprościliśmy, zdecydowanie przyspieszyliśmy i zautomatyzowaliśmy cały proces skanowania i zliczania stanów.
Ekspert Dotykačka

#5

Koniec z chaosem inwentaryzacji

Inwentaryzacja jest wypełniana w chmurze przez pracowników. Mają ograniczone uprawnienia i wchodząc do modułu inwentaryzacji nie widzą rzeczywistego stanu, jaki powinien znajdować się na magazynie, więc dodają tylko to co przeliczyli. Czasem zdarza się, że zmieniają produkty i zamiast jednego napoju, dają ten sam z cukrem i bez cukru. Oznacza to dla mnie konieczność weryfikacji wyników inwentaryzacji i sprawdzania, które produkty się zmieniły.
W zaktualizowanym ekranie inwentaryzacji w Chmurze Dotykačka masz teraz własną kolumnę z niedoborami i nadwyżkami. Wystarczy jeden rzut oka, aby stwierdzić czy nawet jeśli całkowite saldo jest prawidłowe, masz jakieś niedobory lub nadwyżki. Możesz sortować produkty według tej kolumny i łatwo sprawdzisz, których produktów problem dotyczy. Korzystając z okna wyszukiwania, w którym wpisujesz nazwę produktu lub kategorii, możesz także sprawdzić, jak wyglądał rzeczywisty stan magazynowy dla konkretnego artykułu.
Ekspert Dotykačka

Skontaktuj się z nami

Wspólnie określimy potrzeby Twojego biznesu i dobierzemy optymalną konfigurację systemu Dotykačka oraz zintegrowanych rozwiązań naszych partnerów.

  • Wybierz swoją branżę
  • gastronomia
  • handel
  • usługi
  • hotelarstwo
  • inna

Administratorem danych osobowych podanych w formularzu jest Ornago Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Przetwarzanie obywa się w celu marketingu bezpośredniego naszych produktów i usług na podstawie prawie uzasadnionego interesu Administratora. Masz m.in. prawo żądania dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia oraz zgłoszenia sprzeciwu. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.

Potrzebujesz więcej argumentów? Mamy ich ponad 100

Rekordowo krótki czas wdrożenia

Natychmiast po uruchomieniu i skonfigurowaniu możesz zacząć korzystać z pełni możliwości systemu POS Dotykačka. Szkolenie z podstawowej obsługi zajmie około 30 minut.

Przyjmuj płatności na każdy sposób

Akceptuj wszystkie formy płatności. Nie tylko gotówkę, czeki czy kupony, ale także płatności bezgotówkowe - kartami, smartfonami, smartwatchami czy nawet kodami QR.

Integrujemy się z najlepszymi

Oddajemy w Twoje ręce kompletne rozwiązania kasowe. Integrujemy się z wiodącymi na rynku technologiami, ułatwiającymi Twoją pracę oraz wspierającymi rozwój Twojego biznesu.

Działa nawet bez dostępu do internetu

Problemy z dostępem do sieci zawsze mogą się zdarzyć. Po wznowieniu komunikacji wszystkie dane zostaną zsynchronizowane i zapisane w chmurze.

Zarządzanie, raporty i analizy

Masz pełny wgląd w działanie Twojej firmy. Chmura Dotykačka zapewnia dostęp do wszystkich danych oraz zaawansowane raportowanie i analizy w dowolnym miejscu i czasie.

Bezpłatne wsparcie techniczne

Kontaktuj się z nami jak Ci wygodnie - przez telefon, email lub formularz online. Nasz dział wsparcia technicznego jest dla Ciebie dostępny przez 7 dni w tygodniu.

Skontaktuj się z nami

Pomożemy Ci w wyborze rozwiązań Dotykačka, idealnie dopasowanych do potrzeb i budżetu Twojej firmy.

Formularz

22 307 85 88

info@dotykacka.pl

Wsparcie