
Ekosystem Dotykačka
Przedstawiamy pakiet innowacyjnych rozwiązań, komplementarnych do systemu POS Dotykačka, skutecznie wspierających funkcjonowanie i rozwój Twojej firmy. Niezależnie od skali działalności, w Ekosystemie Dotykačka znajdziesz narzędzia, które pozwolą Ci zbudować wszechstronny system operacyjny dla Twojego biznesu.
Poznaj bliżej Ekosystem Dotykačka i wybierz dla siebie moduły, dzięki którym maksymalnie wykorzystasz potencjał swojego biznesu.
Myślisz o integracji, której jeszcze nie ma w naszej ofercie? Skontaktuj się z nami. Przeanalizujemy Twoje potrzeby i zaproponujemy rozwiązanie szyte na miarę.

Rozwiązania wchodzące w skład Ekosystemu Dotykačka zostały wyróżnione statuetką Złote Innowacje Retail 2024 oraz medalem Jakość i Innowacje podczas targów Franczyza Expo 2025.

Centrala Dotykačka
Zarządzaj wszystkimi swoimi Chmurami Dotykačka naraz – centralnie, w dowolnym miejscu i czasie.
Podczas aktywacji systemu kasowego Dotykačka, tworzy się dla niego także wirtualna przestrzeń w Chmurze Dotykačka. W tej przestrzeni są przechowywane dane i ustawienia Twojej firmy, którymi możesz zarządzać za pomocą sieciowego interfejsu, dostępnego przez przeglądarkę na komputerze, tablecie lub nawet na smartfonie. Chmura Dotykačka to łatwy i wygodny w obsłudze system online do zarządzania systemami kasowymi Dotykačka, działającymi w Twojej firmie.
Aktywacja drugiej i każdej kolejnej licencji na system Dotykačka tworzy także kolejną przestrzeń w Chmurze Dotykačka. W celu umożliwienia wygodnego, centralnego zarządzania danymi i ustawieniami na wielu kontach w Chmurze Dotykačka, opracowaliśmy dla Ciebie Centralę Dotykačka.
Za pomocą Centrali Dotykačka możesz równocześnie w wielu Chmurach Dotykačka między innymi importować i eksportować listy produktów, dokonywać zmian ich opisów i cen lub dokonywać zbiorowego przyjęcia na magazyn oraz przeprowadzać zdalnie inwentaryzacje. Dzięki Centrali, wszystkie instalacje systemu kasowego Dotykačka działające w Twojej firmie – nawet jeśli znajdują się wielu różnych lokalizacjach – korzystają z tych samych ustawień oraz tej samej bazy produktów lub usług.
Centrala Dotykačka - Ceny
Licencja główna
Opłata miesięczna netto
299 zł
Dopłata za każdy punkt
Opłata miesięczna netto
29 zł
Licencja nie obejmuje modułu Zamówienia Wewnętrzne.

Zamówienia Wewnętrzne
Uzupełnienie Centrali Dotykačka, dzięki któremu utrzymasz ciągłość komunikacji i dostaw z magazynu centralnego.
Jeżeli Twoja firma dysponuje wieloma lokalizacjami – na przykład jest to sieć własna lub sieci franczyzowa, zaopatrywana z centralnego magazynu – z pewnością borykasz się z wyzwaniami związanymi z utrzymaniem komunikacji oddziałów z centralą. Może to prowadzić do opóźnień i błędów w zamówieniach oraz problemów z kontrolą stanów magazynowych i zapewnieniem ciągłości dostaw. Zarządzanie zapasami w czasie rzeczywistym wymaga zaawansowanych systemów i technologii. Dodatkowo, automatyzacja procesów zamówień i optymalizacja kosztów transportu stanowią kolejne wyzwanie, ponieważ niewłaściwe planowanie może skutkować nadmiarowymi kosztami i nieefektywnością operacyjną.
Sposobem na usprawnienie komunikacji pomiędzy oddziałami a centralnym magazynem jest wdrożenie scentralizowanego systemu zarządzania zamówieniami wewnętrznymi. Wiąże się to jednak z koniecznością zakupu i wdrożenia kolejnego systemu oraz przeszkolenia pracowników z jego obsługi. Jeśli masz już lub jeśli planujesz wdrożyć rozwiązanie Centrala Dotykačka, za stosunkowo niewielką dopłatą możesz włączyć moduł Zamówienia Wewnętrzne, dzięki któremu personel poszczególnych oddziałów może zarówno składać zamówienia na surowce i produkty w centralnym magazynie, jak i planować zaopatrzenie z wyprzedzeniem.
Moduł Zamówienia Wewnętrzne od Dotykačka, wyposażony w interfejs webowy, jest wykorzystywany zarówno przez personel w oddziałach, jak i przez pracowników zarządzających magazynem, zakupami i dostawami w centrali. Pracownicy oddziałów mogą nie tylko składać zamówienia na produkty, śledząc w czasie rzeczywistym ich dostępność w magazynie centralnym, ale również kreować szablony zamówień z wyprzedzeniem, na podstawie na przykład spodziewanego ruchu lub pozyskanych rezerwacji. Natomiast w centrali zaopatrzeniowcy mogą grupować zakupy dla poszczególnych oddziałów, optymalizując w ten sposób logistykę, a pracownicy magazynu mogą w wygodny sposób importować listy produktów oraz precyzyjnie planować asortyment i czas dostaw.
Zamówienia Wewnętrzne - Ceny
Dopłata za każdy punkt
Opłata miesięczna netto
10 zł
Moduł Zamówienia Wewnętrzne wymaga zakupu Centrali Dotykačka.

Dotykačka Business Intelligence
Niezależnie od wielkości i rozległości Twojego biznesu, cały jego obraz możesz śledzić na dosłownie jednym ekranie.
Dostęp do rzetelnych danych jest kluczowy dla podejmowania efektywnych decyzji biznesowych. Dzięki nim możesz przeprowadzić dokładną analizę sytuacji rynkowej i finansowej, minimalizując ryzyko błędów i strat. Dzięki wiarygodnym informacjom możesz lepiej przewidywać trendy, potrzeby klientów oraz działania konkurencji, zyskując przewagę rynkową. Ponadto, solidne dane ułatwią Ci ocenę wyników wcześniejszych decyzji, co pozwala na ciągłe doskonalenie strategii i procesów biznesowych.
Dotykačka Business Intelligence w czasie rzeczywistym połączy dla Ciebie strumienie danych pochodzące z systemów kasowych Dotykačka, działających we wszystkich Twoich lokalizacjach. Może ich być 3, 33 lub 333 – nic Ci nie umknie. Zebrane dane możesz przetwarzać i sortować na podstawie dowolnie zdefiniowanych parametrów, a uzyskane wyniki możesz przeglądać w formie czytelnych zestawień i wykresów.
Z Dotykačka BI możesz analizować praktycznie każdy aspekt działalności Twojego biznesu – dane sprzedażowe, stany magazynowe, wartości rachunków, popularność poszczególnych pozycji w menu, metody płatności, efektywność pracowników… i wiele, wiele więcej. Dodatkowo, dane zewnętrzne, takie jak wskaźniki ekonomiczne, kalendarz wydarzeń czy choćby prognozy pogody możesz korelować z własnymi danymi, aby lepiej przewidywać zapotrzebowanie, optymalizować koszty i dostosowywać strategię biznesową do zmieniających się warunków oraz do potrzeb klientów.
Dotykačka Business Intelligence - Ceny
Licencja główna (do 5 punktów)
Opłata miesięczna netto
299 zł
Dopłata za każdy kolejny punkt
Opłata miesięczna netto
29 zł
Kolejny dostęp administratora
Opłata miesięczna netto
69 zł

Kiosk Dotykačka
Rozwiązania samoobsługowe Dotykačka rozwiązują wiele problemów oraz otwierają jeszcze więcej nowych możliwości.
Kioski samoobsługowe – dotychczas widywane głównie w sieciowych barach i restauracjach – mogą Cię zainteresować, nawet jeśli prowadzisz mały biznes, jako remedium na problemy związane z brakiem personelu lub z wysokimi kosztami operacyjnymi. Dodatkowo, automatyczne systemy sprzedażowe mogą pomóc w redukcji czasu oczekiwania i poprawie jakości obsługi klienta.
Kiosk samoobsługowy Dotykačka automatyzuje i znacząco przyspiesza proces zamawiania i płatności oraz przekazania zamówienia do realizacji. Masz pewność, że Twoi klienci mają dostęp do optymalnie skonfigurowanej i zawsze aktualnej oferty, a dzięki integracji z systemem POS Dotykačka oraz Chmurą Dotykačka, nadal masz pełną kontrolę nad każdym aspektem funkcjonowania firmy.
Kiosk Dotykačka może wyraźnie zwiększyć efektywność operacyjną Twojego biznesu, pozwalając na szybszą i bardziej płynną obsługę klientów bez konieczności zatrudniania dodatkowego personelu. Ponadto, zyskujesz możliwość zbierania cennych danych o preferencjach klientów, co pozwoli Ci na lepsze dostosowanie oferty oraz na wdrożenie skuteczniejszych kampanii marketingowych.
Kiosk Dotykačka - Ceny
Licencja za każdy punkt
Opłata miesięczna netto
399 zł
Kiosk naścienny
Urządzenia i wdrożenie, cena netto
od 11.820 zł
Kiosk wolnostojący
Urządzenia i wdrożenie, cena netto
od 12.820 zł

Aplikacja Mobilna
Twoja oferta zawsze blisko Twoich klientów – dosłownie w ich kieszeniach.
Utrzymanie kontaktu z klientami oraz efektywne prezentacja Twojej oferty to niełatwe zadanie, zwłaszcza w dobie szybko zmieniających się preferencji konsumenckich i rosnącej konkurencji. Szukasz skutecznego sposobu na zaprezentowanie swoim klientom atrakcyjnej i spersonalizowanej oferty? Co powiesz na własną aplikację mobilną?
Aplikacja Mobilna, dostępna na platformy iOS i Android, pomoże Ci w nawiązaniu kontaktu z klientami bezpośrednio ekranach ich własnych urządzeń mobilnych. Na bazie gotowych szablonów, łatwych do dostosowania do Twojej marki i oferty, możemy stworzyć dla Ciebie aplikację, która zaangażuje klientów oraz pomoże Ci w zbudowaniu z nimi trwałej i skutecznej relacji.
Funkcjonalność aplikacji możesz elastycznie dostosowywać do swoich potrzeb. Od prostej komunikacji i prezentacji oferty, poprzez zbieranie punktów w programach lojalnościowych, aż po możliwość składania zamówień i płatności bezgotówkowej w niedalekiej przyszłości.
Aplikacja Mobilna - Ceny
Opracowanie aplikacji
Opłata jednorazowa netto
od 6.000 zł
Utrzymanie aplikacji
Opłata miesięczna netto
69 zł
Opłata za utrzymanie aplikacji jest naliczana za każdy puknt (lokalizację).
Powyżej 10 lokalizacji opłaty są kalkulowane indywidualnie.

Programy Lojalnościowe
Pozyskuj stałych i powracających klientów dzięki automatyzacji programów lojalnościowych.
Zagwarantuj sobie zwrot z inwestycji w pozyskanie nowych klientów dzięki narzędziom do budowania z nimi długoterminowych relacji. Atrakcyjny i łatwy w obsłudze program lojalnościowy sprawi, że klienci będą do Ciebie chętniej wracać, generując wyższe i stabilne przychody.
Programy Lojalnościowe – automatyzujące proces zbierania punktów oraz wymiany na spersonalizowane rabaty lub nagrody – pomogą Ci w budowaniu trwałych relacji z klientami. Praktycznie bezobsługowe naliczane w systemie POS Dotykačka uzyskanych przez klientów rabatów usprawni także pracę Twoją oraz Twojego personelu.
Dodatkowa zaletą spersonalizowanych programów lojalnościowych jest możliwość kreacji ofert dostosowywanych do indywidualnych wymagań i potrzeb klientów, co przekłada się na wzrost poziomu ich zadowolenia. Zyskujesz także kolejne źródło cennych danych o ich nawykach i preferencjach konsumenckich, na podstawie których możesz tworzyć zoptymalizowane i skuteczne strategie marketingowe.
Programy Lojalnościowe - Ceny
Opracowanie programu
Opłata jednorazowa netto
od 6.000 zł
Opłata za utrzymanie Programu Lojalnościowego są kalkulowane indywidualnie.

KDS dla Dotykačka
Cały proces obsługi zamówień na trzech ekranach – od przyjęcia od klienta, poprzez przygotowanie, aż po podanie lub samodzielny odbiór.
Błędy w komunikacji między personelem baru czy restauracji zawsze mogą się zdarzyć, jednak opóźnienia w realizacji zamówień oraz niespójność w przygotowywaniu potraw poważnie szkodzą każdemu biznesowi gastronomicznemu. Zintegrowany graficzny system obsługi zamówień KDS pomoże Ci w lepszej organizacji pracy, co szybko przełoży się na większą efektywności operacyjną oraz na zadowolenie klientów.
System ekranów kuchennych umożliwia Ci ustandaryzowanie i usprawnienie obsługi zamówień. KDS, zintegrowany z systemem POS Dotykačka, automatyzuje przepływ informacji o zamówieniach i kolejnych etapach ich realizacji oraz eliminuje błędy i niedopatrzenia mogące wystąpić przy korzystaniu z tradycyjnych karteczek.
Ekran kucharza (dostępny w wersji KDS Pro i KDS One) wyświetla listę zamówień oraz informuje o czasie ich realizacji. Dania mogą być wydawane pojedynczo lub jako całe zamówienie. Ekran obsługi (tylko w wersji KDS Pro) wyświetla listę zamówień w kolejce i pokazuje, które z nich kuchnia oznaczyła jako gotowe do wydania. Klient, po opłaceniu zamówienia, otrzymuje numer. Ten sam numer wyświetla się na ekranie zainstalowanym w sali lub w ogródku (tylko w wersji KDS Pro). Gdy numer przeskakuje z kolumny „w przygotowaniu” do kolumny „do odbioru” klient wie, że może odebrać swoje zamówienie.
Sprawdź pełne oferty i ceny KDS dla Dotykačka
Potrzebujesz więcej argumentów? Mamy ich ponad 100
Natychmiast po uruchomieniu i skonfigurowaniu możesz zacząć korzystać z pełni możliwości systemu POS Dotykačka. Szkolenie z podstawowej obsługi zajmie około 30 minut.
Akceptuj wszystkie formy płatności. Nie tylko gotówkę, czeki czy kupony, ale także płatności bezgotówkowe - kartami, smartfonami, smartwatchami czy nawet kodami QR.
Oddajemy w Twoje ręce kompletne rozwiązania kasowe. Integrujemy się z wiodącymi na rynku technologiami, ułatwiającymi Twoją pracę oraz wspierającymi rozwój Twojego biznesu.
Problemy z dostępem do sieci zawsze mogą się zdarzyć. Po wznowieniu komunikacji wszystkie dane zostaną zsynchronizowane i zapisane w chmurze.
Masz pełny wgląd w działanie Twojej firmy. Chmura Dotykačka zapewnia dostęp do wszystkich danych oraz zaawansowane raportowanie i analizy w dowolnym miejscu i czasie.
Kontaktuj się z nami jak Ci wygodnie - przez telefon, email lub formularz online. Nasz dział wsparcia technicznego jest dla Ciebie dostępny przez 7 dni w tygodniu.
Skontaktuj się z nami
Pomożemy Ci w wyborze rozwiązań Dotykačka, idealnie dopasowanych do potrzeb i budżetu Twojej firmy.